1101052000

Idag efter jobbet fick jag en känsla av att jag var tvungen att leta mig ut på stan. Jag var tvungen att trängas med en massa människor och jag var tvungen att korsa plattan både en och två gånger. Anledningen till varför jag kände så är rätt komplicerad och inte alls så bekväm, men jag måste säga att det känns otroligt bra nu såhär i efterhand. Jag klarade det den här gången också.
Att bero på att klara av så har jag även klarat av mitt näst sista jullov. Ett näst sista jullov som har inneburit heltidsarbete och en gnutta skola. Den där gnuttan med skola har gått som förväntat, bra på vissa plan och mindre bra på andra, men då det ändå är några dagar kvar till det stora testet så kommer det att gå bra ändå. Lite har jag fått undan och nu är det bara att vänta på poängen, de där kära poängen som allt så sött kretsar kring i livet.
Annars? bilen går bra och jag åt två pizzor till middag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0