mer tv

Det här var nog det mest konstiga jag sett i hela mitt liv: "Titta han snackar" med Kirstie Alley och John Travolta. Och javisstja, Bruce Willis som rösten till en nyfödd bäbis. JA, bäbisen pratar. Men gud vad söt han är. Jag gillar bäbisar, speciellt om dom låter som Bruce Willis och har John Travolta som styvfarsa. Nej, för mycket TV för mig. Jag gillar inte att vara sjuk, helt plötsligt kretsar allt kring teveapparaten och, för min del, fyran och sexan, då jag inte har fler kanaler. Ja, det märks ju om man kikar på inläggen nedan. Usch. Sova? Nej. måste kika pratande söt bäbis. natt.
"I nio månader försöker man att ta sig ut, sen spenderar man resten av sitt liv att ta sig tillbaka in"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0