arg

Jag är faktiskt arg. Fortfarande arg. Jag känner mig fortfarande lurad, helt bakom flötet och totalt totalt blind. Jag skäms också, det är nog därför jag är arg. Jag skäms för att jag är lurad, helt bakom flötet och blind. Jo helt korrekt. Det är därför jag är arg. För att jag skäms. Jag vill inte skämmas och jag vill absolut inte vara arg. Jag har försökt att låta bli och jag har verkligen gjort allt jag kan för att undanröja allt som skulle kunna vara, och är, grunden till det jag känner, men det går såklart inte. Det ligger så pass djupare än bara ett klick bort. eller.. ja.

Jag drömde inatt. En riktigt dryg dröm om allt som jag inte ville tänka på och det kom tillbaka. Jag vaknade och kunde inte somna om. Inte somna om på grund av att jag var så otroligt arg. Så otroligt arg på grund av att jag var bortgjord. Jag kunde inte somna om eftersom att drömmen visade precis hur allt har varit och hur allt är. jag är allmänt arg och bortgjord. Innerst inne. Men det gör inget, för om en dag eller två är det borta igen. Eller iallafall överkladdat med tipp-ex. I vilket fall så är det på g. Jag är på g. mot målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0