Sista slitet

Sista tentan skriven och det gick sådär. För att endast ha pluggat några timmar igår så gick det otroligt bra. Allt är relativt. I vilket fall så är tentaveckan över för min del och det är bara braiga saker kvar. Har precis kommit hem från skolan och resten av dagens plan lyder som följer: tvätta, kila till skomakaren för att lämna skorsom behöver vinterrustning, städa undan, diska hela berget, Låta tvätten torka, gå tillbaka till skolan och skriva ut boardingcards, träffa lotta, kila tillbaka, kolla om tvätten torkat, packa även om det inte torkat, hoppa på buss till Skavsta, komma fram, dricka en öl, sova. Imorn 06:30 drar jag.
Att bero på bra grejer så fick jag en liten sak på posten. Det var tio år sen nu. TIO år.
Undrar vad jag gör om tio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0