död hund

Efter en jättetrevlig gårdag som innefattade allt från båtmässa med farsguben till födelsedagsparty på münchenbryggeriet mår jag som jag förtjänar. Jag har äntligen kommit fram till en sak: Klockan fem på natten ska man sova sen länge. punkt.
-
Utan att ha ätit ett endaste litet gick jag upp ur sängen vid tvåtiden idag för att fajtas med en clementin som vägrade bi skalad av mina skakiga händer. Efter två sådana rackare och en bit gurka var det tvunget att somna om för att inte dö på fläcken. Vid fyratiden vaknade jag till igen och kände att jag verkligen kunde klara av ett besök till kylskåpet. Det gjorde jag inte så jag stannade kvar i sängen och ska nu strax göra ett nytt försök, jag vet att skakningarna inte slutar förrän jag får i mig mat.
-
Men det var ju egentligen inte det jag skulle berätta. Det handlar om en dröm som jag fick uppleva i slutet av min bakissömn. En dröm som innefattade att jag och pappa körde på en hund. så, here we go:
HUND: Att drömma om hundar symboliserar ofta våra omedvetna instinkter. "Drömhunden" visar oss antingen tillgivenhet eller fientlighet. Har man en trofast hund som sällskap, är man säkerligen i harmoni med sig själv. Går hunden däremot till anfall mot en tyder det på inre obalans, och det skulle nog inte skada med en smula självrannsakan.
DÖD:Se en död: regnväder.
-
så, rannsakning på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0