svall

Har precis avslutat tittandet på tidernas värsta chick flick. Eller åtminstone en av de värsta jag sett (det kanske dock bör nämnas att min röst inte väger så tungt då jag lätt kan räkna mina upplevelser från filmer ur denna genre på en hand). I vilket fall som helst så spelar det ingen roll vilken värst-skala "27 dressses" ligger på, för jag måste bara erkänna att jag har bölat som den lilla flicka jag är. Jag har bölat vilt och högljutt och jag har haft ont i magen och huvudet och hjärtat har varit på väg ut ur mitt bröst hela filmen igenom. Och vet ni vad? - jag älskade det. Mer känslosvall åt folket! (jag ska starta en grina-grupp på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0