hemma söta hemma

Hemma igen och back in business. Jag kom, jag såg Gävle, jag segrade. Segrade i den meningen att jag klarade av att lämna in ALLA inlämningsuppgifter innan deadline, trots helg.
Med detta som försnack så har fredagtillsöndaghelgen i Gävle varit okej. Jag har gått upp halv åtta varje morgon (ja, även efter fredagens lugna rabalder) och jag har gått och lagt mig när jag behövt (det vill säga runt tio på Lördagkväll..). Det är alltid trevligt att komma bort ett tag och jag måste erkänna att det kändes lite annorlunda den här gången, nästan så att jag trivdes lite bättre. Hur kan det komma sig?
I vilket fall som helst så får ni inte ta det där som att jag tänker komma tillbaka oftare och mer intensivt, jag trivs bättre här i min skokartong än vad jag någonsin kommer göra i hundratio kvadrat på Gävle Strand. Inget emot mina härliga föräldrar, Bessie och GammelPellke, men det finns så mycket som bara är bäst när man inser att man har valt HELT rätt i livet. Helt och hållet, det är en härlig känsla ska ni veta!
Annars då? Ja annars så lever livet helt okej, jag har precis fått ett oväntat besök från en för mig helt uppbrunnen bro, vilket känns jätteroligt. Jag har även betat av någon liten del på mitt eviga skol-släp vilket var både nödvändigt för min och min utbildnings existens. Annars? Ja. Jag är lite rädd, lite trött och har ett evigt ont i bollen (glasögon hjälper har jag hört, men säg det inte till någon!)

Superpelle

För övrigt. Styckeuppdelningen är trasig. Synd, hade blivit en helt annan läsupplevelse med lite mellanrum kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0