dåligt-listan

Känner att det finns en liten tillstymmelse till aggressioner i min kära kropp och för att dessa inte skall förstöra min dag så lär jag släppa lite på tankar.


Dagens lista om dåliga saker:
1.   Studentliv - Det är vidrigt att leva på noll och ingenting.
2.   Hosta - Sluta hosta på mig för fan. Håll för munnen!
3.   Rökning - Fimpar överallt.
4.   Snus - Bruna tänder och rinningar i mungipan är vackert?
5.   Bakfylla - Jag har börjat förstå att bakfyllan kommer med åldern.
6.   Snö - Ja, just nu är snön enbart dålig. Bar mark vill vi ha!
7.   After shave/parfym - Snälla människor, det luktar inte mer gott med större mängd.
8.   Snålhet - Är du skyldig, betala, är du dum, köp storpack.
9.   Apoteket - Statliga apoteket bygger nya butiker. Och byter logga, -korkat.
10. Ålder - Att hoppa upp ett hack så dom slipper oroa sig?
11. Katthår - Överallt, hela tiden och omöjligt att bli av med.
12. Gubbmaffia - Överallt, hela tiden och omöjligt att bli av med.
13. Otursnummer - Vidskepelse är crap.
14. Tjurskalle - Man får, men vafan.
15. Rosa - Varför blir man helt plötsligt tretton i rosa?
16. Murar - Dom där murarna. Sett dem, raserat dem och byggt upp nya.
17. Timing - Återkoppling till ovan.
18. Gnäll - Gnäll med avsikt att få en klapp på ryggen är otroligt fult.
19. Bekräftelsebehov - Synas, höras och visa mest är inte nödvändigt för att synas.
20. Inse faktum - Kasta inte sten i glashus.


Så, det var allt. Eller nej, har ett par till som snurrar, men då skulle inte antalet bli jämnt, och det funkar inte. Nu känns det bra igen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0