dagen D

Idag är det the D-day. Den dagen då jag har tagit ett beslut som kommer att påverka hela min framtid. Den dagen då jag har vägt för och nackdelar och insett att ett beslut is taken, och jag är nöjd med detta. Från och med idag börjar mitt nya liv. Mitt nya liv som trollkarl och sommarätare, och framför allt sommarnjutare.
-----------------
Hur ser då vägen ut till denna punkt? Jo, morgonen började med en enormt nödvändigt slapp inställning till väckarklockorna. Allergierna och prestationen tar hårt på en liten Carolinekropp och därför så passade det sig inte alls att gå upp klockan noll sex noll noll som var planerat. Istället blev sovmorgonen ett faktum och några timmar senare påbörjades en nercabbad resa in mot staden. Min morgonträning hade jag sovit bort, men trots detta så unnade jag mig några timmar i solen ute i roslagsnäsby och det var nog där det hände. Eller kanske på resan dit med den fördömda roslagsbanan? I vilket fall så: Nu har jag det. and I am freakin´ proud of it.
------------------

------------------

Nu ser jag fram emot en härlig midsommar, jag och PH-Lena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0