Moi!

Nu när jag gick in på Spotify för att dra på lite partymusik (för taggandets skull) så blev jag bemött av en banner som sade "Artists you may like". Efter ett snabbt klick så möttes jag av direkt av en artist I would like. Jag mötte "Black Jack - Den stora kärleken".
Det här var ett uppvaknade för mig, Jag kanske är dansbandsdrottning numero uno egentligen. Kanske lever jag i en drömvärld där jag inte riktigt insett vad mitt hjärta brinner för, kanske lever jag inte alls mitt eget liv utan någon annans. Tack Spotify, tack för att du visar mig mitt sanna jag, tack för att du ger mig en insikt i hur otroligt bra jag kommer att trivas ikväll och tack för att du ger mig Glädje. Säger jag och slår på lite Dean Martin.
(för övrigt: Vaknade 07.00 i morse, har skottat snö som en galning till tolvtiden, nu dax för dusch, sen drassar jag och elva andra kycklingar på kryssning. Här ska det kryssas! Moi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0