bara barnet

klockan är nästan bara barnet och jag har hunnit med en massa goa grejer!
Jag har:
- Gått upp alldeles för tidigt (05.55)
- Pussats (en puss om dagen är bra för magen)
- Sett en stor näsa, och filmregissör/skådis, på tunnelbanan (Kopps)
- Ätit frukost från Pressbyrån (yoghurt o grovruta)
- Tränat så pulsen hoppade ur kroppen (stark som en varg)
- Visat tuttarna för Sanna Bråding (rädsla)
- Blivit hälsad på med frasen "Tjo Kompis" av två människor vid olika tillfällen (som inte var mina kompisar)
- Sett en tjej med en 30 centimeter i diameter stor ros på bröstet (hon syntes inte själv där bakom)
- Hört Gävlemål (Gövlö)
- Sett en Carro-kopia (inte jag-carro)
- Pulsat i snöslask (fula dojjor)
- Fixat min dojjor (skrubba, kleta)
- Mätt temperaturen i lägenheten och ute (15 vs. 1)
- Svarat på mejl (jobb och styrelsen)
- Skrivit det här (word)
- Skickat iväg viktiga brev och ätit mer mat (snart)
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0