vissa dagar

..är som den där som var igår. (inlägget innan)
Helt ärligt så trodde jag att hela världen var emot mig när jag printade inlägget igår, och blev helt övertygad om att så verkligen var fallet när datorn helt plötsligt dog innan jag hade fått visa mina klagomål för hela cyberrymden. Där, sittandes på centralstationen, utan hem eller kontakt med omvärlden så kändes Batteritorsk som en piss i motvind, och när jag sen insåg att det inte bara var slut på batteriet utan också att laddarkabeln var trasig så blev den där lilla strålen i motvind plötsligt till något ännu värre. Som någon annans tvåa i motvind, rätt i fejjan. Roligt det där hur det vänder fort.
För sen. Ja sen blev ju gårdagen till godisregn i motvind (mjuka, söta godisar). Jag fick meddelat att jobbet jag sökt var mitt och jag fick ett otroligt fint mottagande utomläns med både nycklar, skumpa, smörgåstårta och timmar av underbara diskussioner.

Som avslut vill jag tillägga att jag såklart knäppte en bild på vår lilla firarmiddag igår, men nu har tydligen telefonen packat ihop också. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0