frustration

Nu ännu en släng. Under my skin som det brukar kallas. Det är så det är, så det ska vara? I vilket fall som helst så skulle jag bara vilja skrika ut min frustration på denna människa så att denne förstår. Hur i hela världen kan man vara så otroligt socialt missanpassad? och hur i hela världen FÅR man vars så otroligt socialt okapabel?: hur kan man ha missat lektionerna i både vett, etikett och medmänsklighet? Jag är frustrerad samtidigt som jag är imponerad: Jag kan inte förstå hur jag ändå bryr mig så mycket om någon jag bara vill vifta bort. Men vet ni vad gott folk, inte ens bortviftning fungerar. Inte ens bortviftning. Det gror och det kliar. Hur skall man kunna få en människa att förstå när denne är helt okapabel till att tänka själv? Hur skall man få en människa att förstå när denne är helt fast i sina egna tankegångar? Svar: Det går inte. Det går inte att hjälpa, inte att laga och tyvärr inte att stänga av öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0