vinklar och kryss

Så idag blev jag hemma. Inge vidare ur någon som helst synvinkel , men mitt knä ser det nog på ett annat sätt. Jag tycker mig höra ett dovt tack nerifrån fotänden på sängen.

Men annars då? Jo, förutom inflammation i vänstra knät och en otrolig huvudvärk som aldrig ger sig, så mår jag bra. Jag hänger med skapligt i skolan och jag ska inte klaga på att det känns tomt i lägenheten, för nu är det massor med grejer här. Det var länge sen, om ens någonsin, jag hade såhär stökigt. Men det roliga i sammanhanget är att det inte spelar någon roll. Det är snarare bra att ha golvet täckt med kläder då jag i vilket fall som helst måste krypa var än jag ska.

Nu när man sitter här som den handikappade fllicksnärtan jag är så funderar jag mer än vanligt och det är intressant. Det är intressant hur mina tankegångar går nu jämfört med bara för några månader sen. Jag tror att jag på något sätt har landat igen, och det känns super. Jag vet liksom var och vad jag vill men jag har förstått att jag inte ska påskynda allt. Det blir bara fel när man håller på så.

En sak som är säker är att jag kan sätta ett streck av två i kryssrutan. Det andra, som fullbordar detta kryss håller vi på ett litet tag till. Men ett är alltid bättre än noll. Och fasen vilken skillnad det gör!



(Flytta till Stockholm God Damn it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0