Gevalia

Idag var jag med om en liten rolig incident. Incidenten handlar varken om mina blåa byxor, mitt osunda sätt att aldrig orka äta maten jag igår lagade eller det faktum att det nu börjar synas att jag inte sovit som jag borde på alldeles för länge. Nej incidenten handlar om tid rum och tillfällen. Fel tillfällen.

Ni vet sådär ibland, ibland händer det. Man får oväntat besök och poletten trillar ner. Polletten trillade absolut ner idag, men trots detta är jag inte ett dugg mer klar i frågan om tid och rum, det vill säga i frågan om vad i hela satans fingerkrokar som hände den där sensommarkvällen i Augusti.

Det jag dock insåg idag, som jag nog i och för sig har insett innan om ni frågar mina vänner, är att det inte gör ett dugg. Visst kan saker bli annorlunda (massor) och visst kan det vara som vanligt, men jag gillar att ha det som vanligt på den här fronten. Too Live a creative life we must loose our feers of being wrong skrev jag en dag, och det är sant. Men i det här fallet hade jag rätt, så jag har ingen aning om varför jag skrev den raden helt plötsligt.

Nu ska jag fortsätta med Ljud & Vibb. Imorn är det Kontrollskrivning och jag är laddad, jag är tänd. Imorn skall allting hända. Och på Måndagen veckan därpå, men det är ju en annan sak.

Lotta har förresten blivit kattmormor! Gud vad sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0