Min grej

Helgen lider mot sitt slut och som alla andra söndagar så sitter jag nu här och funderar kring veckan som varit. Jag vet att jag någonstans har haft nån jobbig dag lite här och var, men nu när jag letar efter dessa små tankar för att sammanfatta veckan så finns ingen kvar. Nope. Inget alls. Det måste tyda på att min helg precis har varit som jag behövde den. Lugn (fredagstvingad, lördagsplanerad) och riktigt behaglig. Jag har fått en hel del gjort, jag har försökt att koppla bort stressmoment så mycket det bara gått och jag har verkligen varvat ner. Nervarvning som inte ens är min grej.

Hur har det varit då? Jo, tiden rann bara iväg i skolan på fredagen, vilket resulterade i att jag fick mycket gjort. Detta resulterade sen i att jag la skolan på hyllan för Lördagen och bara var ledig. Och Ledig i gott sällskap är det bästa man kan vara. Otroligt trevlig shopping med Emelie på förmiddagen (blir så glad av hennes glädje!) och middag med film utomläns på kvällen. Idag, lite städning, lite ljudochvibb och lite renskrivning av protokoll. Lugnt och skönt. Nervarvningen fortsätter idag.

Jag har Nu bestämt mig, jag ska göra nervarvning till min grej. Nervarvning ska bli en inplanerad del i min helg och nervarvning ska vara grunden för den härliga känsla som jag på Måndagar kommer att känna. 

Det är bra. Mycket bra. Behagligt och bra.

Just nu: En dokumentär om superstora bröst på fyran (fem liter! shit..) och Ljud&Vibb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0