musarm, tennisarmbåge och bomullshjärna


Nu är jag övertrött. Lite småtjurig, allmänt fundersam över allt och tokslut i kropp och hjärna. Har dragit på mig både musarm, tennisarmbåge och triggerfinger efter den här hemtentan i ergonomi, och jag är övertygad om att det nog börjar utvecklas någon sorts bommullshjärna likaså. Huvudvärken är huge (som i engelska ordet och inte laget) och trots mina många försök att dricka mer vatten så smakar det fortfarande samma sak. Vattnet alltså.

Så känns det här borta. Det är mörkt, det är nästintill julmusik och det är en galen katt som stirrar på mig.

Men vet ni vad gott folk, snart ska jag och mamma äta korv och pomfrittisar och då FÅR man inte vara tjurskalle!

Och, sen blir det hockey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0