fredagskväll

..och här sitter jag alldeles ensam som vanligt. Jag insåg precis att jag visste vad som hänt i förra fredagens Eureka och även hur förra veckans idol avslutades. Nu har det börjat igen. Idolkarusellen drar igång och det där otroligt konstigt dåliga programmt Eureka. Men, här sitter jag. Och! jag zappar frenetiskt. nu, bort från fyran (Martin Stenmark gjorde entré)

Imorgon är den min dag. "Årets ensammaste dag" som en vis karl brukar uttrycka det. Ensam kommer jag inte vara och hungrig kommer jag defintivit inte heller vara. Har bakat två tårtor och kolakakor, bondkakor, knäckflarn, havreflarn, mjuka nötkakor samt sockerkaka. Jag är en jäkel på baka ska jag säga.

Och javisstja, det var ju det som jag skulle komma fram till. Det spelar ingen roll att jag sitter här helt ensam och totalt low, för jag är SÅ grym på att baka tårta. Det väger över allt.

power


(ska erkänna. Nej, jag bytte inte kanal. Han är nog rätt stilig den där Martin ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0