goddag

haha! Dagen har varit bra. Har varit på sjukhuset och kontrollerat mitt perfekta hjärta. Det såg fint ut och jag är mycket tacksam för det. Är alltid orolig när det är dax för kontroller igen. Ibland flera dagar. Men det gick bra den är gången, och jag fortsätter gå åt det bra hållet. Känns skönt att ha det gjort. Hatar sjukhus. Får alltid någon liten krypande känsla av att det är dax igen. usch. Efter besöket har dagen dock rullat på i rätt riktning. Har fått massor gjort och det är otroligt skönt. Vaknade med känslan av en dålig dag, lägger mig med en helt annan känsla. Nu fattas bara att morgondagen blir lika bra, Jag beställer härmed frukost på balkongen i solen, några timmars ihärdigt studerande och gärna en solnedgång med mina vänner.  Tack!

Nu, sova, gott folk. Imorgon är en ny dag. Med sool!



Förlåt innerligt för att jag är ärlig / har snott din kille / har mer vänner / har fötts med bättre gener. Förlåt. (not) Haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0