ett noll till mig

Jag fick en lugn känsla i kroppen nu. Ett sådant lugn som inte alls är bra att ha vid denna tidpunkt då gasen borde ligga i botten och bläcket borde spruta. Just nu borde Information inbankas och resultat redovisas, men här sitter jag. Har funderat på att slå på Tvn, kanske ta en promenix, sätta mig och filosofera på balkongen, eller varför inte sova. Åh, sova vore underbart.

Har varit otroligt effektiv idag och har äntligen, efter i princip två dagars fight med ett enda fjuttigt delproblem, löst talet jag ville lösa och kan därmed bocka av elektrons inlämningsuppgifter på min to-do-list (tre poäng, kom till mig).  Men inte kan jag lata till nu inte. Denna del av kursen hjälper mig nothing, nãda, inte ett endaste litet dugg, på tentan på Måndag. Så glöm lugnet. Glöm promenaden, balkongen och glöm för i hela världen sängen och duntäcket. För här ska elektropluggas. TIll hundra procent. Dagen är inte över på långa vägar, slutspurten har inte ens börjat. Heja heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0