m-alone

Nu har det hänt, det där omöjligt supermysigt helt underbara. Det finns inget som går upp mot att samla in helt totalt oförtjänta poäng (Speciellt när man på alla nivåer som existerar var helt säker på att få en fet komplettering). Rapporten var inte ens klar. Men. Vi klagar inte. Fy i hela punkt vad skönt.

Fredag kväll och bara lugn i kroppen. Jag gillar lugna MeMyselfAndI-kvällar. Speciellt när alla andra är ute och svänger sina lurviga både till alkoholens och musikens rytmer. Har lagt ner nästintill allt tänk som har med skolan att göra, förutom att jag skriver om det just nu, och tvn står på i bakgrunden. Det var länge sen jag kollade på tv. Det var länge sen jag tvingade mig själv till att känna lugn och det var länge sen jag lärde mig så mycket på en dag som jag lärt mig idag. Om jag kämpar på lika mycket imorgon och på Söndag så sitter Måndagen utmärkt. Sen är det bara Onsdag kvar, och resten efteråt. Men, det känns bra ändå. Även om inte den läskiga tentan i Måndags satte så sitter nästa. Och nästa efter det. Jag gillar att klara saker. Har gjort det lite för sällan på sistonde, men jag försöker verkligen ändra the bad habit. Jag vill kunna känna mig stolt över mig själv. Power.

Det som är lite synd i allt det här är att jag fått lite konstig dygnsrytm. Är helt slut på morgnarna och dagarna men kan ínte sova på nätterna. Har aldrig varit en morgonmänniska, men ännu mindre än kvällsis. Men nu så..  det är verkligheten och drygt satan när jag inte kan sova. Jag funderar för mycket. Det låter för mycket i lägenheten (eller är det tystnaden?) och det är alltid massa saker kring morgondagen som måste tänkas igenom. Man kan även oroa sig lite, det har jag blivit bra på. Vissa dagar ger liksom själva tänket kring bra och dålig mig ett helt annat perspektiv. Borde göra något åt. 

Menmen, nu dax att fokusera helt på film med världens bästa Heath. Sin Eater. Låter som något jag verkligen inte kommer kunna sova av. Men men. Vad ska jag annars göra än att inte sova. Imorgon nya tag.

Guten nicht. Let it go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0