från den 12/2

Inlägg från den tolfte Februari, en dag då jag hade lika lite att göra som nu (mycket).

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Sissi
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken är den senaste filmen du såg? Pride and Glory (otroligt bra, se den!)
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vad duktig du är på att skriva sms, värsta hightech-farsan!, Jag och Lotta har iallfall gjort klart projektet nu. 1.5 poäng på ingående!, skickades till Pappa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beroende på till vem smset/samtalet skall gå till.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? En vecka sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 06:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Definiera 'att hitta en katt'..
14. Vilken är din favoritplats? I Värmen
15. Vilken plats föredrar du minst? Tentasalen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I lyckan
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Lotta när hon härmade Bea 'Frog'.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nope
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22 Hur många kuddar har du i sängen?. 5 st
23. Hur många landskap har du bott i?  två?
24. Har du någon gång spytt på någon? ..varför skulle jag?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!!
26. Är du social? ibland
27. Vilken är din favoritglass? Häagen-Dazs; Strawberry Cheesecake
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? ge dem till mina föräldrar så jag inte spenderar..
29. Tycker du om kinamat? Ohja
30. Tycker du om kaffe? Typ. Ett måste, dock.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Längst bort från dörren.
33. Kan du spela poker? jag tror mig gärna kunna, men nej, det kan jag nog inte.
34. Tycker du om att mysa? jo.
35. Är du beroendemänniska? nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp. Jonny Olsson!
37. Vill du ha barn? det borde jag nog vilja, ja. Mer och mer.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej, eller jo?.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och inredning.
42. Äger du dyrbara smycken? japp.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
45. Vem är den roligaste människan du känner? Micke (och alla andra).
47. Vad har du för ringsignal? ingen aning, har ingen makt, min telefon byter bäst den vill.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? jaop.
50. Flirtar du mycket? Japp. Eller Nope. Hur definieras flirta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0