Tack!

Jag tackar Gud och Hans Moster för skatteåterbäringen. Jag Tackar även Mig Själv för att jag jobbade så mycket i sommar. Tack Tack Tack.


Planering:
Idag: Plugga arselet av mig så jag sätter skiten imorn.
Imorn: Termo-KS klockan åtta, elektroföreläsning till tolv och DoP från lunchslut till tre. Tvätta och plöja igenom Desperate housewives vid sex.
I Övermorgon: Åland med mor och far och allt vad det innebär (bunkra upp, äta gott, umgås). Snabbtitt på Inflyttningfest hos Emelie på kvällen. Plöja genom Desperate Housewives på natten.
Dagen efter det: Sova, kanske gå lite på skansen, och sova lite till.

sen ska jag ju plugga också, vet bara inte riktigt när jag ska hinna med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0