Smärta!

Jag hade helt och hållet glömt hur det var att ha träningsvärk. Och redan nu är min kropp ett paket. Jag ser inte fram emot morgondagen. Imorgon kommer jag vara ännu mera paket. På alla möjliga nivåer. Men trots smärta så känns det. Otroligt bra faktiskt. Smärta hör till och det känns att min kropp har reagerat på den ovanligt elaka behandligen för några timmar sedan. Beach 2009. Here I come. Jag har här och nu tagit Ett steg närmare att bli en frisk, och Hel, pensionär när det väl är dax (huvva). Underbart.

Nu gäller det bara att inte ropa hej för tidigt. Jag ska fortsätta på det här nypåbörjade spåret också. Men det är ju en annan femma.

Imorn kommer Gävlepojkarna! Lets get this party started.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0