Lycka för william

morgon med Tv4 och hårvåffling samt lite lycka i magen. Gårdagen var mycket trevlig med damkväll hos Em i Vaxholm. Vin, spel, loads of skitsnack (samtal om allt från ishavstorsk till manikyr), tunnbrödrullar, nötter och en nypa ofrivillig striptease. Kvällen var som gjord för att bli supermysig och det blev den. Trots vinet igår har jag en bra morgon idag, en lugn, stillsam och trevlig morgon. En må-bra-morgon helt enkelt. naglarna är fina, håret är donat och magen är mätt. Och klockan är bara lunch. Så skönt. Snart är mina två päron här i krokarna med, vilket ska bli trevligt. Jag gillar att ha mina föräldrar i krokarna. Stockhom i mitt hjärta. Mamma och pappa i mitt hjärta. Att bero på hjärta och en karl med ett stort hjärta: "tomorrow we will know something we do not know today" sa Clintan på tv imorse. sant, jag lärde mig idag att det finns ett ställe i vårt avlånga land som heter Löddeköpinge. Jag lärde mig också att det i detta Löddeköpinge finns en kille på tio år som heter William. William har precis vunnit tjugofem tusen kronor i 10 år. Loddeköpinge jublar. Jag likaså. Gratulerar William. Och söta rara lilla vän: Säg till mamma och pappa nu att dom sätter in dina pengar på ett låst konto. För vännen det är dina pengar.(olle ljungström om sin överkonsumtion av alkohol och droger "..är inte nyttigt för kroppen, men det är ju inte marsipan heller". Smart kille smart kille.) det går inte att göra mellanrum mellan stycken, därav den kompakta texten. hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)





2009-03-14 @ 12:04:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: carroe

Jo tack, det går ganska bra. Men jag gillar inte matte nå vidare :p Hur går det själv?

2009-03-14 @ 12:13:10
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0