lurad

dagen var tidig, ledsam och ensam. Jag ser helt plötsligt min lilla tjugosjua som den skokartong den må vara, och kylan är mer påträngande än vanligt. Den här dagen skulle dock bli en riktig kick enligt min agenda. Min första träningsdag på.. länge. Tid bestämd med världens bästa Em, nya skor införskaffade och jag var på hugget till max. Jag ÄR på hugget till max. Någonstans därimellan gick det dock fel. Någonstans där mellan Termodynamiken och Träningstaggandet bröt det sig. Min kropp har börjat strejka mer än förr och nu är strejken på synliga nivåer. Hoppas av hela mitt hjärta att jag inte blir sjuk nu. Det om något finns det inte tid med över huvud taget. Inte ork med över huvud taget.

Jo, för imorgon är det kontrollskrivning i Termo, som jag MÅSTE klara. Så säger jag ofta och misslyckas, så det är väl inget nytt, men imorn så måste jag lite till än bara måste. Jag borde måste klara (?). Poängen börjar sakta men säkert leta sig uppåt men det är en fight som jag inte riktigt vet om jag är så pass taggad för längre. Jag vet att min kropp inte vill, och att den så smått börjar övertala min hjärna. Men Jag vill. Jag struntar i min kropp och min hjärna. JAG vill. Och i vår tresamhet är det JAG som bestämmer. 

Är för övrigt sjukt less på stockholm nu igen. varför blir det så? Jag älskar staden och jag vägrar för kung och fosterland att flytta hem till Gävlestad igen, men jag blir liksom sådär orolig i kroppen. Jag vill se nya platser, träffa nya människor och fullfölja mina drömmar. Vad drömmarna är har jag ingen aning om, men jag börjar få så smått med panik. När jag är klar med skolan är jag ju gammal. Inte kan man hålla på och se nya saker då? Eller kan man? (no offence, ni som redan är gamla)

Nej, nu ska jag tamefan tagga till. MEN HUR I HELA BLÅFRUSNA BÅTFAN GÖR MAN DET?  Jag saknar mamma pappa veronica david moster maja mormor farmor farfar bessie pelle sofie micke david igen robin peppe tobbe helena. jag saknar till och med macken och valbo köpcentrum. Usch och blä. jag funderar om jag håller på att går in i den berömda väggen. (en gulmålad sådan)

Nu ska jag nästintillkräkas lite, sen dax för ännu en Kontrollskrivning i termodynamik. YEA!

--------------------------

Förresten, måste bara. Eftersom det mesta är roligare än Termodynamik.

snabbregler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn, du får inte hitta på ord och
du får inte använda två likadana svar.

1. Vad heter du?: Caroline
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cred
3. Flicknamn: Clara
4. Pojknamn: Casper
5. Yrke: Chef
6. Färg:  Creme
7. Klädesplagg: Chinos
8. Mat: Chili con carne (tre gånger C = Eliit)
9. Sak i badrummet: Cleansing milk
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak att vara sen: Chauffören somnade vid ratten och körde på en gammal dam.
12. Något man skriker: Coooooolt!
13. Film: Changeline
14. Något man dricker: Cosmopolitan
15. Band:  Ceasars Palace
16. Djur: Chihuahua
17. Gatunamn: Cactusvägen (Fagersta)
18. Bil:  Chrysler
19. Sång: Crazy

Termoo!

Kommentarer
Postat av: David

Jag är ju gammal och jag tänker fortsätta se nya saker länge till, långt efter att du har blivit gammal också.. Ska du följa med??? :)

2009-03-02 @ 19:26:23
URL: http://davidbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0