kaskadspya

Vomit

Jag mår inge bra idag. Det blev alldeles för sent igår. Alldeles. Jag, Tobias och Daniel var hemma hos Mimmi och spelade pictionary och sjöng (hummade) singstar. Och grät. Jag grät som ett litet barn. Ibland kommer det upp och med ett eller fjorton glas vin innanför västen så blir reaktionen tjugo gånger värre. Eller, rättare sagt, synlig. Måste säga att det var grymt roligt att träffa Tobbe och Daniel, grymt länge sen nu. Men men, finns väl sina anledningar för varför det har gått sån lång tid. Everything has a reason, och jag är tjurig för det. Jag tänker lite för mycket ibland. Det gör du med David. Sluta med det och häng med i min nedräkning istället!

Tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0