helvete

helvete helvete helvete helvete helvete. Vad händer med mig? Min kropp känns som om den somnat och mitt huvud likaså. Nu är det dax att rycka upp sig. dax att se framåt och tänka stort. Dax att göra the big entrance. Here she is, take it, or leave it. (taake iiit!) hihi

Pluggar som en fjant, tänker som en kossa och äter som en Victoria Beckham. Vilken härlig kombo. Sambo? aja, livet är iallfall som det borde. det är bra, det är skönt och det är bättre. Viss irritation i min stockholmsnärvaro men irritation gör dig bara starkare. Eller nåt. intala sig själv kallas det. Intala sig själv är vad hon gör. Skolan då? ja, skolan, den ni. Skolan. Fy i hela fan vad det är att göra. Men jag har valt det själv och jag svettas blod för att jag skall få stanna där jag nu kommit på att jag vill stanna. Jag vill och vet att jag kan. Motivation. Tack. Den har jag igen. Tack vare regnbågar. Synd att det är så disigt klimat ute dock så att hela insidan känns down. Jag blir så nere av dimma och kyla och is och.. ja, you get it. Sommaren, när kommer du. Sommar gör mig glad. Jag vill åka båt och leva av att kunna andas i det bästa vädret. att kunna gå i kjol utan att tappa sin döfrusna skinkor och att kunna gå i fina skor utan att halka och bryta alla ben i kroppen. Jag vill ha sommar. och vad händer då. sommarjobb. japp.. hmm

Värmen har btw inte än ordnat sig fullt ut hos mig än. Är det meningen att jag skall leva i kyla i resten av mitt liv. Är det straffet jag får? Uh. vilsen i formler.


Nu. Mekanik.
(undrar hur många gånger mina inlägg slutat så)

Kommentarer
Postat av: Caa

oj. insåg att det där lät lite väl deppigt. Nej, jag försöker inte ta livet av mig och Nej, jag mår inte allmänt dåligt. Jag mår faktiskt allmänt bra och har bara en grov mekanikstress i ryggraden. Som vanligt. Men glad är jag ändå, och lika störd som alltid. Inget att oroa sig för.

2009-01-28 @ 13:57:06
Postat av: Kultur

Frågan vi snarast ställer oss är, kan du hantera en espresso?

2009-01-31 @ 04:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0