Predator

ja, ge mig en sådan. Jag vill ha vill ha vill ha. Om jag vann en miljon skulle jag köpa ett Rovdjur, denna best, denna tuffing, denna fula dredsbeklädda gigantiska jägare. 

Fredagskvällen spenderas i en dimma av ilska, besvikelse och Alien vs. Predator i min otroligt obekvömt stökiga lägenhet. Ingen nytta har blivit gjord, min huvudvärk är enorm och jag var ett poäng från att klara min Kontrollskrivning. Ett jävla poäng. Ett. Det som stör mig mest är dock inte egentlugen att jag missade den, utan på sättet hur. Jag hade några lösningar på en uppgift, och den jag trodde mest på valde jag inte, på grund av att jag inte gjort helt enligt formelsamlingen. Tro på mig vilken besvikelse jag kände när jag insåg att denna var den lösning jag skulle ha printat ned. Ännu en gång misslyckas jag, mycket på grund av min ovilja att inse att jag Kan ha rätt någon gång ibland.
Men men. Det var då, nu är nu. NU är det Fredag, det är sömn (om jag kan somna på grund av idioten under som spelar SÅN hög musik) och nu är det Alien vs. Predator.

Jag är fascinerad. Det är andra gången jag ser filmen och jag är fascinerad. Tuffare tuffing än mister Predator himself existerar inte och jag vill ha en! Jag vill ha en!

(och ja, damen får en eloge hon med. Jag skulle då inte palla med så många äckel och så mycket död under en expedition utan att bli knäckt. Definitivt inte med ett sådant tufft ansiktsuttryck på fejan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0