Poof

Nu förstår jag ingenting. Jag kan ingenting, vet ingenting och kan ingenting göra. Det sa bara stopp. Poof. Crash. Boom. Bang. Sen tystnad.

Det är en dag kvar, sen är det dax att låtsas vara ledig ett tag. Men denna enda dagen räcker inte till, jag orkar inte mer. Jag har försökt, tro mig, jag har suttit hela dagen och intalat mig själv att jag ska orka, att jag bara har den här chansen. - Kom igen nu!
Men att intala och göra är två helt olika saker. Jag vet inte alls hur det här ska gå. Har verkligen överskattat min egen förmåga den här gången också. Och det är så fel! Jag vet ju, det tar stopp på exakt det här sättet när det bllir för mycket. Att jag inte lär mig? Det tar Stopp Stopp och jag kan inte något göra. Och det gör ont. Otroligt ont.

nälla tomten, ge mig ett betyg i julklapp. Jag vill inget annat ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0