ångvältad

Funderar på om det är svinsprutan som tar tillfället i akt och slår till när jag som minst behöver det. Funderar även på om jag bara skyller på svinsprutan för att slippa inse att det är alldeles för mycket i skallen nu. Det är kring sådana tillfällen jag stänger av vissa saker tyvärr. Jag märker det mer och mer. Poof så försvinner allt. Jag försvinner.

Men idag har jag verkligen ont i både kropp hjärta och själ. Ja faktiskt. Fast egentligen bara i kropp. Det känns som om jag har blivit överkörd av en ångvält, och den jäklen backade också. Men man får ha sådana här dagar. Man får ha sådana dagar när man filosoferar sönder minsta detalj så den bara bli ännu avårare att få grepp om, och man får ha sådana stunder när det känns som att världen inte vill någon människa väl. Så klart att man får det. Det borde dock vara olagligt att känna detta dagen innan en kontrollskrivning. Det får man inte.

Min julblomma har slagit ut nu. Förbereder mig på en enorm allergiattack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0