:D

Trött och hungrig. Har rätt ont i huvudet och musklerna värker. Men det gör ju inget för jag mår så otroligt bra ändå. Jag funderar om  lite handlar om att jag har förstått fakta och insett hur saker och ting ligger till. Jag har inte mycket över för struliga människor, och med detta vill jag avsäga min bekanskap med dessa. Fy i hela helskotta vad skönt. Visst finns det lite negativa vyer med att lämna människor bakom sig, men åter igen, jag orkar verkligen inte lägga ner tiden och kraften som krävs för att ordna upp, få reda på fakta och försvara mig själv för något jag inte gjort. Visst vill jag någonstans få reda på vad som egentligen har hänt, men jag har insett att det, oberoende på vad som verkligen har hänt, inte är värt konsekvenserna. I vilket fall som helst så finns svansen där och jag orkar inte beblanda mig med sådant folk. Som sagt, orkar inte spela spel och som tur är så finns spelplanen på annan ort, så jag kan inte ens bli ofrivilligt indragen i allt. igen.

Ur en annan synvinkel så vet jag också att den här känslan jag har kan handla om att det börjar närma sig. Och ja, jag menar faktiskt skolstart. Intressant hur man kan vilja tillbaka till skiten, men jag vill nog det. Träffa folket igen och få rutinerna. Rutiner. På måndag har jag dock första tentan för terminen och den ser jag inte fram emot. Men men, bara att få det överstökat. I vilketfall som helst så är det över på måndagkväll.

Gårdagen då? Jo det blev partaj här hemma, vilket resulterade i en vält blomlåda och jord på grannens balkong under, två sönderslagna glas, vin på väggarna och toagolvet, rödfärgade fogar på det nya badrumsgolvet och massor med dans. Mycket trevligt så som jag kommer ihåg det, den lär vi göra om pojkar o flickor.

Och idag? Ja. Trött trött trött, men riktigt nöjd. Har precis fått i mig en hamburgare (friscobröden är bäst!) och kollat på Djävulens Advokat. Otroligt bra film, och Al.. jag säger bara Al Pacino. Vilken man. (Kenau är inte så farlig han heller i och för sig..) Nu: Il Buono, il brutto, il cattivo på sexan med en otroligt ung och fräsch Clint Eastwood. Men det orkar jag ju inte med. Måste sova.

Sista dagen imorgon. Go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0