Kräftpartaj

Igår var det underbart. Blev en totalt oväntad ride till Gävlestad igen (jag tror visst att jag gillar dess invånare ganska skarpt). Fick lite jobb gjort, lite plugg och lite kräftparty hos Veronica och Tobbe i Forsby. Mycket trevligt, många kräftor, många öl och otroligt mycke sång. Herrarna i Rockfire var där och självklart, som alltid där ute i obygden blir det sång för full hals (till det hör att man är otroligt bra på att sjunga sådär efter en vinflarra). Jag märker verkligen nu när jag är här att jag saknar miss Veronica något så enormt. Så många historier, så många minnen och så mycket framtid. Vilken härlig människa (vilka härliga människor).  Nu är det dax att skutta in i duschen igen för att inte somna. Blev väckt av en promenadsugen hund klockan halv sju imorse. Efter det fick jag sova i två timmar till. Sen var det dax att bege sig mot Forsby, en promenad på en och en halv timme i gassande solsken. Mums. Jag älskar sommaren. Men längatr ändå till stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0