Dagens tankar


Jag kan inte beskriva vad konstigt det känns när livet vänder. Och vad fort det går! Saken är den att det gör mig något så otroligt förbannad, något så otroligt besviken och ännu mer tokledsen. Att man bara inte kan vrida tillbaka tiden igen? Vrida tillbaka tiden en sisådär två månader och styra upp utgången av onda ting. Det är helt obeskrivligt vad det är som händer när någon förvinner från vår jord, vad det är som händer när denna någon bara blir bortplockad från spelplanen. Game over. Vem är det som bestämmer att det ska bli så och varför just då? Vem har mage nog att våga säga att det var då tiden var förbi?
Jag blir rent utsagt arg. Alltid är det någonting. Man hinner inte ens våga tro på att saker och ting är som de ska förrän vinden blåser åt det andra hållet. Det är faktiskt lite skrämmande. Det händer så ofta, och tyvärr ibland, så nära.

Idag går mina tankar alldeles extra åt två speciella håll. Herr Bohlin och Herr Carl.
Mister Frykendahl: Jag håller på dig och vet att du gör det bästa för att solen ska skina ner på oss! party on ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0