Bekräftelse


Om man säger såhär : Idag har jag tränat skiten ur mig själv. Tiden bara försvann. Fan vad skönt.
Och vet ni varför jag säger sådär : Jo för att det är så mycket härligare att berätta för andra att man är duktig än sig själv.
Och varför är det då det? : Bekräftelse mina vänner, Bekräftelse.

Förövrigt så har äntligen bokkaoset i Kommunikationsdesignen löst sig. Hittade nån begagnad efter nån timmes search med förstoringsglas,  och några till efer några till timmars googlande (varav en nämnd i en recension på en viss Damians blogg). Vill man så kan man och nu borde alla fem böckerna vara påväg till mig.



Ska bli intressant och se hur morgondagen blir, ur askan in i elden. Lets do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0