babbel


Dagen har varit bra och morgondagen kommer bli ännu bättre. Jag älskar att se fram emot morgondagen, det gör att man får sådär småsvårt att sova och bara ligger och väntar. Det är mysigt., för då vaknar man sådär otroligt jättepigg imorgon av alla djupsömn man fått under natten, och oftast med ett leende på läpparna. vackert. Har iallfall fått undan projektledningskursen idag, äntligen. Blir säkert något jag måste rätta, men det är lugnt, det mesta är ialfall klart nu. FAN vad skönt. Har även städat lägenheten och garderoben samt beställt lite kläder. Jag älskar mig själv. Ibland är jag något så otroligt bra. Och vet ni vad? imorgon blir det träna, äta sen plugga, -och jag är laddad. som fan. typ.

Annars då? jo, jag blev arton på ett ålderstest, det var kul, beor nog på min hårfärg. inte lätt att vara blond. På grund av detta börjar fundera på att kanske börja spela in videoblogg? Jag som älskar att stå i rampljuset, smacka högt med mitt rosa (OBS! rosa) tuggummi och sägga "mm" och fnissa tillgjort. Jag är inte fjortis heller, jag lovar. Löshår har ju bara fjortisar.

internt HAHA. Godnatt!

Förresten, återupptäckte Puddle of Mudd idag. Underbara människor, Blurry och she fucking hates me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0