grejen är ...

..den att det bara känns som en röra just nu. en virvelvind, en orkan, med mig i stormens öga. Jag vill inte vara där. jag trivs inte där och jag trivs inte vad den positionen gör med mig. Allt som snurrar runt tar kål på mig. Skolan ligger som kantiga tegelstenar i min mage och skaver, men jag vill. Jag vill jag vill och jag kan. jag måste.

..den att tomheten blir så otroligt påtaglig dagar som nu. det är hemskt och gör mig ont att saker inte alltid går som det borde och som man vill, men just i detta fall så är det ännu värre än bara hemskhet och smärta. det var så bra helt plötsligt men det värsta är att jag vet att det är det enda rätta. Det bästa är att jag vet att från och med nu kan det bara bli bättre. Det vet jag att du också vet.

..den att solen skiner något så otroligt otroligt starkt på min balkong. Det bästa är att jag inte trodde att det skulle ske. Jag trodde att min balkong låg i den döda vinkeln och aldrig skulle få känna på vacker vårsol. men det får den, och det får jag. det här är ett bra tecken. Från och med nu kan allt bara bli bättre.

..den att jag önskar dig all lycka i hela världen. Glöm inte att jag håller tummarna. och håller dig uppdaterad. från och med nu kan allt bara bli bättre.

Kommentarer
Postat av: David

Jag vet... Älskar dig!

2009-04-01 @ 16:26:37
URL: http://davidbjork.blogspot.com
Postat av: Marylou

Bitterfittan. Är det du? Jag trodde det var jag men jag har funnit min överkvinna.

2009-04-01 @ 18:16:25
Postat av: Caa

haha Å ja. Det är jag det. Men du, inte sådana fula ord på min sida tack (tänk på att mamma och pappa läser). Och du igen, skriv under så jag vet vem du är nästa gång. fegis ;P /överkvinnan

2009-04-02 @ 21:45:49
Postat av: Caa

..förresten. är det inte skillnad på att vara bitter och på att vara ledsen?

2009-04-02 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0