Jag kan flyga

Jag gjorde det. Jag klarade min prövning, andra gången i rad. Innan dessa två har allt känts som den enorma uppförsbacke det verkligen är, men nu, nu har jag klarat två i rad. TVÅ. Känslan är lättnad, känslan är glädje och framförallt stolthet. Jag kan om jag bara vill, och tar mig den tid jag behöver. Det här är så viktigt för mig, det är så viktigt att se att allt slit lönar sig. Totalt totalt totalt otroligt underbart härlig känsla i min mage just nu. Totalt totalt totalt otroligt underbart att jag kan. Tack för boosten Caroline. jag behövde den. Fan vad underbart bra du är!

Nu somna, mätt och belåten, färdigpromenixad och totalt överlycklig. underbart. Godnatt alla sötnäsor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0