drömmar

en rolig sak hände mig nyss. har drömt totalt otäckt knäppa grejer hela natten, och vaknade av att personen som var delaktig i mina tokiga drömmar ringde och väckte mig. Overkligt. Från en tokig dröm till en tokig verklighet. Jag minns fortfarande drömmarna som om de har existerat. otroligt intressant. 

snabbscenario:
jag och hyresgästförenings-tant bråkade om katten pelle (nej, det var inte han som ringde)
föräldrarna köpt fallfärdigt hus i marma men mamma kom inte ihåg var.
mamma börjat jobba som busschaufför, passade otroligt bra i kostymen.
träffat ny flickvän till gammal pojkvän.
snott tygpåse med KTH-s logotype på bussen.
gråtit och tyckt synd om mig själv.
blivit dissat av en tjej på fjorton år för att jag hade en rosa ballong. (även här med KTH´s logga på).
skjutit omkring mammas bil (som visst var en vit liten, jättelätt, saab) för att hitta vårt fallfärdiga hus.
känt mig otroligt viktig när marma fick se min glorius entrance.
träffat veronica igen (måste ringa)

jag och mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja drömmar kan var bra knepiga, men de ska vara härliga och underbara drömmar i stället! Ringer dig någon dag, länge sedan nu! :(

2009-04-08 @ 15:13:52
URL: http://hellaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0