din jäkla Laplace

jippi. nu är det nitton komma en grader härinne, jag är proppmätt och det känns relativt bra inför Kontrollskrivningen imorgon. Har gett upp för idag, men kommer nog kolla lite till innan jag somnar, för säkerhetens skull. Har för övrigt och för att prata om något helt annat blivit helt och hållet förälskad i guitarhero (jo jag vet, typ två år för sent?), men i vilket fall som helst, helt underbart vilken grej. JAg är fast.

Igår var jag och Lotta hemma hos Mimmi och pluggade/spelade gitarr(akustisk samt som hjältar)/drack vin/spelade TP/sjöng/snackade skit/åt mat/åt lite mer mat, and so on. Mycket trevligt och mycket givande på alla sätt och vis. Kom hem framåt fyratiden och somnade som en stock. Upp tidigt imorse och tvättade lite för att sedan bege mig till skolan. såklart. Ingen helg utan matten, Ingen ledighet utan Laplacetransformen. (som för övrigt numer är ett skällsord mellan mig och mina nördvänner). Nu dax för att ge min själ till John Blund, han brukar låna den på nätterna och han är svindålig på att ta hand om den för jag sover som crap. Drömmer mardrömmar och snurrrar omkring som en propeller mellan lakanen. Men, skitsamma, för ikväll kommer jag sova hur mycket och djupt som helst. Jag trotsar den djävulska John Blund. Jag är SÅ trött.

Du är konstig mister. och, nämen ser man på, -du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0