kaskad

nu håller jag på att kräkas. Idag har det varit en sådan där dag som jag inte vill vara med om. Jag vill inte jag orkar inte och jag pallar inte. Mitt huvud gör ont, min mage gör ännu mer ont och mina fötter håller på och dör. Detta betydera att jag när som helst kommer jag vara fotlös, vilket inte alls kommer att vara så trevligt. Så hur har dagen varit? jo, jag har ätit kall pasta till lunch, en chokladkaka till middag och en påse stimorol till pluggsnacks vilket inte heller är så trevligt. Jag tror att jag har hittat anledningen till att jag vill kräkas; en kombination av mjölkchoklad, timjan och hållfastighetslära. och självklart mina bortdomnade fötter såklart.
För övrigt så har väl dagen varit till godo; jag har svurit som aldrig förr, irriterat mig på allt som alltid, kännt mig totalt useless som vanligt och gömt mig bakom min förnekelse som sist. Till råga på allt så har jag brytit min längsta nagel. (men åter igen, vad är detta mot att tappa fötterna?)

Dagens ord är iallafall: hata, älska, fly och såklart spy. En stor fet kaskadspya är vad jag skulle kunna leverera. oh yes.

nu, projektrapportskrivning. halleluljah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0