hemlisar

Ett mörker ett ljus och något rött.
En Fasad en stjärna och sen lilla jag.


Varför skall allt vara så tråkigt i det stora?
Jag vill leta mig bortåt. Till ställen där ingen annan någon har hittat.
Till någon sorts ny galax där bara bra tankar finns. Bara bra människor.
bara sådana som mig. .
nej skämt åsido. satt och läste igenom min 'Fluffiga moln'-kategori här på bloggen.
Det är intressant hur mina tankar far iväg ibland. Men vet ni vad. Jag gillar det.
Det finns en sak i hela världen som får mig att tänka på annat och det är att just tänka på annat. (!)
Att sväva iväg till en plats där igen annan riktigt behöver finnas med och förstå, till den där platsen där hemligheterna är helt synliga för alla som ser dem men trots detta så står det inte i klar skrift vad vem eller vilka det handlar om. om det ens handlar om något?
Mina hemligheter är mina hemligheter men ni läser dem varje dag. så det är era med. Att dela är att älska.
Det är fascinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0