förbannad

just nu är jag så jäkla arg. jag är så arg så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad fan ger dig rätt att pissa på mig så fort du blir full? vafan ger dig rätt att säga saker that makes no sense såfort du fått en öl innanför västen, och vad ger dig rätt att bli arg på MIG såfort du har druckit ett glas? Jag blir så arg så så så arg. och ledsen, jo jag blir faktiskt helt förkrossad. Förstår du inte själv hur du beter dig? skaffa en tolk. skaffa någon som skriver upp allt du säger eller spela in dina samtal som du ringer. Jag är så less. SÅ JÄKLA LEDSEN. Du gör det inte bättre, det är en sak som är säker. Så jäkla skönt att jag fick höra det här nu i nyktert tillstånd, för nu vet jag hur du blir. på riktigt. och vet du vad. du skrämmer mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0