22 bitar tuggimunni

har precis gett upp allt som har med matematik, numeriska metoder eller hållfastighetslära att göra och jag känner mig inte nöjd. Jag förstår inte ett dugg. Börjar tvivla på om det här är min grej. Seriöst. Jag förstår fortfarande inte ett dugg. Imorgon tänker jag lassa på mig böckerna och bege mig till skolan och där tänker jag stanna tills jag förstår. Imorgon skall jag vara där längre än jag någonsin varit i en skola förut. Imorgon ska allt hända.
Allt annars då? Jo allt annars är rätt crap. Det ser ut som stryk härhemma, jag har noll kronor och noll öre på kontot och byggherrarna har tagit bort byggställningen vilket betyder att det är svinljust i min lägenhet. Poängen är inte på väg in och min far förstår inte ett dugg. Jag är ledsen besviken fundersam och totalt totalt alldeles less på  människor som tror sig förstå veta och dömer därefter. Jag orkar inte lyssna.

Har för övrigt spenderat sista halvtimmen med att stoppa in en hel påse Extra Proffessional i munnen. Onödigt, men var tvungen att räkna hur många det var i påsen. Nu har jag ont i käkarna och mår illa till råga på allt. Elen skulle för övrigt gå på fyra och ett halvt tusen så jag tror jag avsäger de små rackarna. Hur svårt kan det vara att dra en egen sladd? Och fasen så mycket mer bekvämt än att ha Elgubben och hans Elgubbeson här springandes precis när jag blivit av med mitt andra störningsmoment utanför fönstret. På Torsdag kommer dom för övrigt och mäter för persienner. Nu rullar den bollen igång iallafall vilket är skönt. Inte för att jag direkt behöver det nu då jag inte har någon som står utanför och kollar in längre, men ändå. Man vet aldrig om det är ågon som fasadklättrar upp på femte våningen för att få sig en flukt. Inte lätt att vara sugen inte. Men nu då, vad händer nu? ja, inte ett dugg. Nog en tandborstning sen ytterligare ett försök att få tag på Matlab på  skolans hemsida. Vet inte vad jag ska göra om jag inte kan redovisa skiten imorn. Är grymt nervös och grymt irriterad och stressad.

Och inte har jag lärt mig ett dugg vettigt idag. Förutom att inte äta upp en hel tuggummipåse samtidigt dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0