Lapp

dagen är Fredag och dagen har börjat halvbra. Vaknade när klockan ringde och var supertrött, men pallrade mig upp och borstade gaddarna (viljestyrka). Har pluggat matte inför lappen sen halv åtta och har till och med legat kvar i sängen medan, utan att somna om (viljestyrka). Har nu dock både kommit upp ur sängen, diskat sen gårdagens pizzabakning och ätit gröt (viljestyrka) samt borstat tänderna en gång till.
Resten av dagen kommer se ut som så här:
Strax: vattefast mascara och ytterkläder ON för att sen cykla till skolan i regnet.
Sen: Träffa min härliga DoPgrupp för en heldags skissande och fika!.
Runt Halv tolv: Lappskrivning, vilken jag kommer sätta helt klockrent. (viljestyrka).
Lunch: Pizza sen gårdagen. Längtade redan igårkväl loch fortsätter längta tills stunden är inne.
Efter lunch: Mer skissande.
Efter skolan: Ingen aning (ge mig viljestyrka).

Så, nu börjar min dag gott folk. Har bara en fråga. David utan 2. Vem är du?

pussochgodmorgon. Vädret skrattar åt mig.

Kommentarer
Postat av: David

En blond söderhamnskille i mina yngsta år. Vet du vem jag är? svar nej. Vet jag vem du är? svar nej. Förutom att du är en blond gävletjej i dina bästa år. som skriver skönt som bara den.

2008-11-01 @ 15:08:59
Postat av: Caa

nämen ser man på. Trevlig läsning då :)

2008-11-01 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0