helgen

Idag ska jag inte klaga. Inte ett endaste litet dugg faktiskt. För vet ni vad? Jag mår toppen. Jag har haft en av de roligaste helgerna på mycket länge och jag har kommit fram till många viktiga saker. Jag är många steg närmare till att veta vad jag ska göra med mitt liv. Jag har bestämt mig.
Fredagen grundades med förfest och mingelpartaj hemma i min lilla lya. Trångt, Trevligt  och otroligt mysigt. Alla värda att nämnas var här och we had a blast. Utgång lite senare i Gamla Stan och dansskorna åkte på. Svettigt, vackert och otroligt mysigt. Gårdagen var även den helt underbar, dock kanske med ett stänk av överförfriskning, och den spenderades hemma hos mimmi med tjejerna (och senare även killarna, vad är en fest utan pojkar? :P). Middag, TP, Vin och guitarhero i en grym blandning. det gillades. Massor. Trevligt sällskap, trevligt göra och ännu mer trevligt sällskap.
Och vet ni vad, jag har inte tänkt matte på hela helgen. typ. Detta är en enorm utveckling, jag håller på att klättra steget upp. But still a long way to go.

ensamhet(t).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0