en sådan där dag

Vissa saker får mig att bara känna äckel. Äckel och någon sorts vemod. Det känns i hjärtat och det gör ont i kroppen. Idag blev det för mycket igen. Idag sa min kropp ifrån och hur mycket jag än kämpar så är den där ofrivilliga viljan att göra helt tvärtemot större. Jag är hemma nu. Hemma och har varit påväg härifrån i snart en timme utan egentliga resultat. Tänker göra något till försök men sen så ger jag upp, denna fight vinner jag inte idag tyvärr. Jag funderar kring vad som egentligen spökar idag. Vad var det som bara för någon timme fick mig att vända den andra sidan till. Vad.
Undrar om det går bättre om jag tar bort plåstren?
Nej usch, för vet ni vad. Jag luktar vitt och sterilt. Skutt in i duschen.

maniac.



Kommentarer
Postat av: VickyVera

gummsan! låter som du har varit på sjukhuset idag? :(

2008-10-06 @ 12:57:02
Postat av: Sam

Know the feeling.

2008-10-06 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0