Det började ju bra.

"Du vackra kvinna! Vi får inte glömma att komma ihåg varandra! Vi får skåla för oss.. För männen som har oss, Förlorarna som hade oss och dom lyckliga som vill träffa oss! Du räknas som en av de vackraste bland mina väninnor!, Du är utvald så skicka detta till dina vackraste vänninor (dvs bla mig). Får du detta tillbaka är du verkligen vacker. Bryter du kedjan är risken att du får slapp hud, rynkor, hängbröst och generande hårväxt inom tio år stor. må bäst!"

men, för det första, vem säger att jag tycker att du är vacker? För det andra, är du så elak att du vill ge mig generande hårväxt så vill jag gärna 'glömma att komma ihåg' dig och för det tredje. Jag hatar Kedjesms. hatar.

Tur att du iallafall skrev 'Må bäst' sist, annars hade det fasen blivit en telefonutskällning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0