Date

haha! Sökte på 'Date' på google för att finna parfymen och tillika åtttitalsklassikern Pamela (eller Sanna eller Anna eller Natalie eller..) som jag sedan skulle skriva ihop något jättefyndigt om. Istället för att hitta denna plåga som prydde alla småflickors kroppar från mitten på åttio till slutet av nittio så hittade jag honom. I ett moln av kärlek, skratt, äckel och framför allt Ironi kände jag att det var ett måste att denna 'bildoft med bild på lättklädd kille' aldrig skall få pryda min backspegel men dock min blogg. Så här har ni honom, låt mig presentera: 'Dream Date-Cowboy'



som kan bli er för endast tio små peningar här. (och självklart finns det en för alla smaker, vad sägs om en Dream Date - Pool boy, Bed  eller Workout?)
Det luktar storsäljare... .  .  .   .    .    .     .      .      .        .         .         .            .            .

förresten, glömde att meddela att dessa självklart även finns för de som gillar lite mer feminina varelser, vad sägs till exempel om 'Erotic Dreams  - Demi & Luisa' som halvt som halvt slickar upp varandra i brygga eller 'Silvia Saint' som nästan visar upp hela härligheten? Tyvärr blir kalaset fem kronor dyrare för er, men vad gör väl det när Mandy Bright hejar på dig varje gång du kikar upp mot backspegeln. Det är det SÅ värt.

Kommentarer
Postat av: Sam

Haha Caroline, Jag älskar att du vågar vara så rapp i käften.

2008-10-16 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0