Citat

"Jag såg några människor som åkte söder om stan och jag säger då det: Vi som åker norr om stan, vi är mycket coolare än dom, vi är mycket häftigare och mycket rikare. Jaa, jag säger då det, vi är mycket mycket coolare än de andra. Mycket!"

Sagt av en ensam Brat (per definition) som förmodligen spenderat lite väl mycket av pappsens pengar på drinkar en frostig Fredagskväll. Vingligt vandrandes på östermalmstorgs tunnelbanestation peppade han sig själv till max genom att peka med sitt burberryparaply på en ensam stackars söderkis och leverera citat som jag inte trodde existerade förutom i Jan Guillous  böcker.

(Tack för igår folket. mycket trevligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0